tapetos.pl

TRENDY TECHNOLOGICZNE W TURYSTYCE

W miarę, gdy era cyfrowa wkracza na nowy poziom, strategie cyfrowe można zastosować w prawie każdej branży. Firmy wiedzą, że jeśli chcą pozostać konkurencyjne, muszą znaleźć pomocne innowacje biznesowe i technologiczne dla swoich klientów. Nie inaczej jest w branży turystycznej. W odpowiedzi na nowe wyzwania są w stanie zapewnić korzyści, które zapewniają znaczny wzrost przychodów.

Wieloaspektowość kluczem do sukcesu

To znacząca zmiana zarówno dla zwykłych ludzi, jak i dostawców usług turystycznych. Jeśli jakakolwiek firma z branży turystycznej lub rozrywkowej nie nadąża za trendami, może to być dla niej niekorzystne. Platformy turystyczne muszą przedstawiać szczegółowe informacje i wiele opcji w jednym pakiecie - w przeciwnym razie odwiedzający opuszczą witrynę w nadziei znalezienia innej, lepszej. Dlatego wszystkie lokalne centra turystyczne lub biura podróży muszą mieć doskonałą stronę internetową. Innowacja technologiczna nie kończy się w momencie, gdy klient zakupił bilet. Od momentu wylądowania turysta może stanąć przed wieloma wyzwaniami, a centra turystyczne muszą być tego świadome. Zaczynając od znalezienia hotelu, najbliższego bankomatu, recenzji restauracji, turysta może mieć wiele pytań. Witryna lub aplikacja powinna udzielić odpowiedzi na wszystkie ich pytania. To jest największe wyzwanie dla dostawców. Trudno jest dostarczać informacje i inne usługi, które są zarówno pomocne, jak i rozrywkowe. Jednak można zaimplementować pewne technologie zmieniające zasady gry, aby klienci mogli mieć lepsze wrażenia.

Trendy technologiczne
Fot. WBT-IT.com

Oto kilka trendów technologicznych, na które firmy turystyczne i biura podróży powinny zwrócić uwagę:

  • rozszerzona i wirtualna rzeczywistość (AR i VR): te technologie mogą poprawić marketing treści i wrażenia gości. Linia lotnicza lub hotel może z nich skorzystać, aby przekonująco przedstawić swoje usługi. Ponadto dzięki rzeczywistości rozszerzonej mogą przekazywać instrukcje na żywo za pomocą aparatu w telefonie.
  • Sztuczna inteligencja (AI): stanowi podstawę coraz częściej stosowanych innowacji w sektorze turystycznym. obejmuje to świat uczenia maszynowego, chatbotów i robotów. Sztuczną inteligencję można wykorzystać do automatyzacji zadań wykonywanych wcześniej przez ludzi i przyspieszenia określonych procesów uczenia się. Jednocześnie jakość i wydajność mogą ulec poprawie, a koszty zostaną obniżone.
  • Internet rzeczy: różnorodne, łatwe do zidentyfikowania urządzenia elektroniczne, które mogą rozpoznać niektóre istotne informacje i przekazać je innym urządzeniom w sieci internetowej. Doskonałym tego przykładem jest Lufthansa, która umożliwia pasażerom śledzenie zagubionych paczek w aplikacji za pomocą linku na ich mobilnej karcie pokładowej.
  • Automatyzacja: coraz więcej działań ludzkich zajmuje się automatyzacją i robotyką podczas wyszukiwania informacji. Relacje z klientami nie są już tworzone przez ludzi, ale przez zautomatyzowane programy lub sztuczną inteligencję. W Dolinie Krzemowej są już hotele, w których roboty zastępują personel. Oznacza to, że wszelkie podstawowe rzeczy, takie jak ręcznik lub woda, nie będą już dostarczane do nas przez człowieka, ale przez małego robota.
  • Połączenie Wi-Fi: ludzie chcą pozostać w kontakcie podczas podróży, aby uzyskać pomocne wskazówki dotyczące podróży lub podzielić się swoimi doświadczeniami z przyjaciółmi. Dlatego warto, aby dostawcy usług turystycznych inwestowali w sieci bezprzewodowe, aby zwiększyć zadowolenie klientów.

Sprawne działania biura podróży mogą wiązać się z różnymi wyzwaniami ze względu na technologię. Wymienione powyżej trendy technologiczne mogą otworzyć przed każdą firmą turystyczną szereg możliwości. Warto z nich skorzystać.

Komentarze

Drogi Użytkowniku!

x

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).