Netflix

Squid Game to hit. Netflix otwiera szampana.

Po ostrym spowolnieniu w pierwszej połowie roku, Netflix zyskał 4,38 miliona subskrybentów przez okres od lipca do września. Analitycy z Wall Street są zaskoczeni - przewidywali 3,86 miliona nowych klientów.

Mała stagnacja

Netflix cieszył się w zeszłym roku boomem subskrybentów, ponieważ COVID-19 trzymał widzów w domu, ale wzrost zatrzymał się w pierwszej połowie 2021 roku. Jednocześnie konkurenci, w tym Walt Disney, Disney+, AT&T i HBO Max wzmocnili swoje oferty. 

czytaj więcej: Koniec Lucyfera

Netflix częściowo obwinia za tegoroczne słabości niewielką liczbę nowych programów spowodowanych przerwami w produkcji podczas pandemii.

Popularność rośnie

Squid Game” zadebiutowało 17 września i zaskoczył szefostwo, stając się według firmy najczęściej oglądaną oryginalną serią serwisu streamingowego.
Mroczny dramat opowiada historię ludzi, którzy walczą w śmiertelnie niebezpiecznej rywalizacji o spłatę zadłużenia finansowego.

Squid Game
Fot. Netflix

Serial znalazł się na szczycie listy oglądalności Netflix w wielu krajach, zapoczątkował sprzedaż różnych akcesoriów, m.in. dresów i trampek Vans, a także wzbudził zainteresowanie językiem koreańskim.

Wysokie oczekiwania

Oczekuje się, że podekscytowanie wokół "Squid Game" zwiększy się także w bieżącym kwartale. Netflix przewiduje, że do końca roku pozyska 8,5 miliona nowych klientów. Wyprzedza to prognozy branżowe - 8,33 miliona, ponieważ tempo nowych wydań przyspiesza.

Nadchodzące debiuty obejmują wysokobudżetowy film akcji „Red Notice” i drugi sezon dramatu fantasy „Wiedźmin”.

Komentarze

Drogi Użytkowniku!

x

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).