Bolt
Adobe łączy siły z Boltem. Amazon czuje się zagrożony!
W ciągu ostatnich kilku lat, firma znana z oprogramowania takiego jak Photoshop - Adobe, rozgałęziła się na narzędzia marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego dla sprzedawców detalicznych.
Adobe wychodzi z inicjatywą
Oferowanie handlowcom korzystającym z narzędzi Adobe funkcji płatności jednym kliknięciem pomoże im konkurować z Amazonem, który od dawna ma taką opcję. Pomoże to również samemu Adobe. Koncern zacznie konkurować o handlowców z firmą Shopify, posiadającą technologię płatności jednym kliknięciem o nazwie Shop Pay.
W ramach umowy klienci Adobe, którzy współpracują z koncernem Bolt, mogą połączyć usługi w swoich elektronicznych kasach.
„Widzimy o 60% wyższy współczynnik konwersji, gdy jesteśmy w stanie zdobyć praktycznie wszystkie informacje o pasażerach z pomocą nowej technologii” – powiedział Bob Buch, dyrektor ds. biznesowych Bolt.
czytaj więcej: PayEye – polska płatność okiem podbija Dubaj?!
Póki co, wiadomo, że Bolt pobierze opłatę za korzystanie z nowej płatności od sprzedawców, gdy jego sieć zarejestruje nową transakcję. Bolt i Adobe już zapowiedzieli, że nadal pracują nad szczegółami finansowymi partnerstwa.
Fot. Adobe
Amazon może się obawiać konkurencji?
Justin Merickel, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Adobe, powiedział, że użytkownicy oprogramowania nie muszą korzystać z wewnętrznego przetwarzania płatności Adobe, aby korzystać z narzędzi Bolt.
Jordan Jewell, dyrektor ds. badań ds. handlu cyfrowego w International Data Corporation, powiedział, że umowa jest najnowszym z licznych partnerstw Adobe. Oprócz Bolta koncern współpracuje z FedExem. Celem jest uproszczenie złożoności wysyłki i obalenie z podium Amazona.
„Dla Adobe chodzi o naśladowanie tego, co robi Amazon, a także tego, co robi Shopify” – powiedział Jewell.