WP gry
Pogłaszcz piesia w VR’owym Blair Witch: Oculus Quest!
Jedną z najczęściej zachwalanych funkcji w przypadku wydanego w lipcu tego roku „Ghost of Tsushima” była możliwość pogłaskania wirtualnego liska. O jej popularności niech świadczy fakt, że Sony opublikowało na początku sierpnia dane, z których wynika że nasi rudzi ulubieńcy zostali poczochrani 8.8 miliona razy! Studio Bloober Team, postanowiło w swoim „Blair Witch: Oculus Quest” (będącym VR’owy, odpowiednikiem „Blair Witch”) zamieścić podobną funkcję, wykorzystując do tego sprzęt do obsługi wirtualnej rzeczywistości.
Kto jest dobrym pieskiem? Ty jesteś!
Kontrolery VR pozwolą nam na znacznie większą interakcję ze zwierzakiem głównego bohatera – psem o wdzięcznym imieniu Bullet (ang. Pocisk). Oprócz wspomnianej opcji głaskania, będzie możliwe także karmienie go przysmakami czy rzucanie mu przedmiotów, które będzie aportować. Na tym jednak nie koniec. Gracze dostaną także do dyspozycji możliwość podnoszenia i trzymania obiektów niedostępnych w standardowej wersji, czy nanoszenia własnych notatek na trzymaną w rękach mapę.
Fot. Polygon Już wkrótce będziemy mogli pogłaskać naszego pieszczona tak jak chcemy
Nie obędzie się jednak bez pewnych problemów technicznych dotyczących między innymi poruszania się. Stworzenie odpowiedniego modelu poruszania się w produkcjach korzystających z wirtualnej rzeczywistości jest obecnie największym wyzwaniem dla programistów. Wcale nie pomaga też fakt, że „Blair Witch” to gra opierająca się na eksploracji dużych partii terenu. Mimo tych niedogodności, data premiery nadal wskazuje na 29 października bieżącego roku. Trailer można obejrzeć tutaj. A czy wy chcielibyście pogłaskać wirtualnego pieska? Piszcie w komentarzach.