Wiadomości Handlowe, Biedronka

Biedronki 3.0

Wszystkie nowe otwarcia i remonty będą realizowane już według koncepcji 3.0.

Odświeżenie sklepów

Firma zapewnia, że każda alejka w sklepie została zmieniona. Klient wchodząc do sklepu trafia w pierwszej kolejności na promocje wyeksponowane na niższych regałach. Aby zatrzymać i zachęcić klienta, strefa warzyw i owoców została ustawiona niesymetrycznie, czyli inaczej niż wszystkie inne alejki.

Została zmieniona przestrzeń. Alejki są szersze i zmieniono strefy półek dla konkretnych kategorii. Dla artykułów takich jak alkohol i kosmetyki stworzono nowy układ regałów, w celu wyróżnienia. Charakterystyczne dla dyskontów palety zostały zastąpione sklepowymi ladami.

Zmieniony został wygląd działów. Stare sprzęty, takie jak lodówki  wymieniono na nowe – pionowe. W poziomych lodówkach można spotkać tylko mrożonki.

Rozszerzono strefę „SmaczneGo”, w której można znaleźć przekąski słodkie, słone, kanapki, kawy i inne produkty. Wyodrębnione zostały działy z artykułami promocyjnymi, aby były widoczne dla klientów. Na ścianach pojawiła się nowa, odświeżona komunikacja marketingowa, która informuje klientów o nowościach, promocjach i produktach.

fot. Biedronka

Zakupy szybkie i przyjemne

W każdym sklepie sieci Biedronka mają pojawić się kasy samoobsługowe, przy których klient będzie mógł szybko zapłacić za wybrane przez siebie artykuły. Marka zapowiada, że na koniec 2021 roku będą one dostępne w ponad 2 tys. punktów handlowych. Wprowadzone zmiany w sklepach powodują, że są one większe i uporządkowane.

Celem zmian jest zatrzymanie klienta na dłużej. Przy wszystkich zmianach zwrócono szczególną uwagę na komfort robienia zakupów, przestrzeń, dostępność i ekspozycję produktów oraz doświadczenia zakupowe klienta.

Plany sieci Biedronka zakładają wyremontowanie w 2021 roku prawie 300 sklepów. Dodatkowo ma zostać otwartych ponad 100 nowych placówek. Zarówno modernizowane jak i te nowe placówki mają być dostosowane już do koncepcji 3.0.

Komentarze

Drogi Użytkowniku!

x

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).