Wiadomości Handlowe, Biedronka
Biedronki 3.0
Wszystkie nowe otwarcia i remonty będą realizowane już według koncepcji 3.0.
Odświeżenie sklepów
Firma zapewnia, że każda alejka w sklepie została zmieniona. Klient wchodząc do sklepu trafia w pierwszej kolejności na promocje wyeksponowane na niższych regałach. Aby zatrzymać i zachęcić klienta, strefa warzyw i owoców została ustawiona niesymetrycznie, czyli inaczej niż wszystkie inne alejki.
Została zmieniona przestrzeń. Alejki są szersze i zmieniono strefy półek dla konkretnych kategorii. Dla artykułów takich jak alkohol i kosmetyki stworzono nowy układ regałów, w celu wyróżnienia. Charakterystyczne dla dyskontów palety zostały zastąpione sklepowymi ladami.
Zmieniony został wygląd działów. Stare sprzęty, takie jak lodówki wymieniono na nowe – pionowe. W poziomych lodówkach można spotkać tylko mrożonki.
Rozszerzono strefę „SmaczneGo”, w której można znaleźć przekąski słodkie, słone, kanapki, kawy i inne produkty. Wyodrębnione zostały działy z artykułami promocyjnymi, aby były widoczne dla klientów. Na ścianach pojawiła się nowa, odświeżona komunikacja marketingowa, która informuje klientów o nowościach, promocjach i produktach.
fot. Biedronka
Zakupy szybkie i przyjemne
W każdym sklepie sieci Biedronka mają pojawić się kasy samoobsługowe, przy których klient będzie mógł szybko zapłacić za wybrane przez siebie artykuły. Marka zapowiada, że na koniec 2021 roku będą one dostępne w ponad 2 tys. punktów handlowych. Wprowadzone zmiany w sklepach powodują, że są one większe i uporządkowane.
Celem zmian jest zatrzymanie klienta na dłużej. Przy wszystkich zmianach zwrócono szczególną uwagę na komfort robienia zakupów, przestrzeń, dostępność i ekspozycję produktów oraz doświadczenia zakupowe klienta.
Plany sieci Biedronka zakładają wyremontowanie w 2021 roku prawie 300 sklepów. Dodatkowo ma zostać otwartych ponad 100 nowych placówek. Zarówno modernizowane jak i te nowe placówki mają być dostosowane już do koncepcji 3.0.
Komentarze