Pierwszy ruchomy billboard 3D z reklamą Coca-Coli

Pierwszy ruchomy billboard 3D z reklamą Coca-Coli Cras eget sem nec dui volutpat ultrices.

Przy Times Square w Nowym Jorku pojawił się wyjątkowy billboard marki Coca-Cola, który od razu przykuwa uwagę. Całość stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED.

Instalacja stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED, dzięki czemu obraz wyświetlany sprawia wrażenie wyjątkowo żywego. Wysokość billboardu wynosi ponad 20 metrów, a jego szerokość ponad 12 metrów. Za realizację projektu odpowiedzialna jest firma Display Devices.

Trójwymiarowy billboard, który pojawił się na nowojorskim placu 8 sierpnia tego roku, składa się z 1760 ledowych ekranów dających obserwatorowi unikalne doświadczenie głębokości i ruchomości obrazu. Ekrany poruszają się niezależnie od siebie, zgodnie z zaprogramowaną choreografią. Zmieniają się one niczym fala morska, co zapewnia płynne przejście atrakcyjne dla 300 tysięcy osób, które każdego dnia przechadzają ruchliwe skrzyżowanie Manhattanu. Fani marki mogą obserwować ruchomą reklamę z pozycji siedzącej, gdyż zadbano także o miejsca dla zainteresowanych.

Jest ona dostosowana zarówno do mieszkańców Nowego Jorku, jak i turystów oraz odświeża się w oparciu o porę dnia lub dzień tygodnia. Na przykład w porze posiłku pojawią się reklamy dopasowane sytuacyjnie. Co ciekawe, przy okazji tego przedsięwzięcia Coca-Cola pobiła rekord Guinnessa – pierwszego i największego billboardu robotycznego 3D.

Coca-Cola pojawiła się na Times Square ponad 100 lat temu. Od tego czasu jej reklamy znajdujące się na tym placu zawsze były nowatroskimi rozwiązaniami. Od kilku lat firma inwestuje spore pieniądze w niebalnalną promocję swoich produktów. Reklama, którą możecie podziwiać na filmie jest pierwszym krokiem w całkowicie nową erę. Szefowie firmy zdecydowali, że w niedługim czasie zaczną powstawać reklamy, tworzone przez sztuczną inteligencję.

Komentarze