Skuś się na nadgryzione jabłko.

Przede wszystkim, nadgryzione jabłko może się niektórym kojarzyć z Ewą, która poddała się swojemu pożądaniu i sięgnęła po ten owoc. Nawiązanie do religijnej historii pojawiło się również w reklamie z 1979 roku. Sam współzałożyciel Apple’a, Steve zarobione pieniądze wydal na podróż do Indii w celu osiągnięcia oświecenia duchowego.

Kult Apple’a nie powstałby, gdyby nie Steve Jobs – jego charyzma i umiejętność łączenia sfery duchowej z technologiczną wizją. To on nadał swoim produktom wyjątkowego wyglądu i niezawodności. Dbając o detale pamiętał o tym, by zadbać chociażby o wygląd maca po jego otwarciu. Czy jeszcze jakiś producent aż tak dba o detale?

Steve Jobs żył w przyszłości, tworzył potrzeby. Zauważając, że muzyka przechodzi na erę cyforwą doprowadził do stworzenia iTunes. To zaś przyczyniło się do powstania np. popularnego obecnie Tidala.

Miał on swoich zwolenników i przeciwników. Jednak pewnie większość zgodzi się, że był on człowiekiem wyjątkowym, który miał ogromny wpływ na obecny kształt technologii. Jak nazywały go różne gazety? „Papieżem technologii”, „poetą tabletów”, co wzbudzało wokół jego postaci dużo kontrowersji. Jak bardzo jednak musiał zasłynąć, by nawet były prezydent USA, Barack Obama uczcił Steva, nazywając go „jednym z największych amerykańskich innowatorów”.

 Co wpływa na popularność produktów Apple’a?

Jego dostępność, płynność. Nie musisz znać się na technologii, by dostrzec płynność i łatwość obsługi iPhona. Marketing – mimo, iż ich produkty rzadko się psują i mają dobrą opinię, to firma przykłada wielką wagę do marketingu, dbając np. o prezentacje nowych produktów. Estetyka. Ze względu na wygląd produktów Apple’a pojawiają się one też w muzeach, a przede wszystkim – cieszą oko swoim minimalizmem i prostotą codziennych użytkowników.

Najlepszą reklamą (lub antyreklamą) dla nowego iPhona mogą być ich fani. W dniu premiery nowego telefonu pod sklepami pojawia się tysiące osób. W Japonii doszło do tego, że najbardziej zagożały fan ustawił się pod sklepem już 7 mie

sięcy przed premierą.

 

 

Czy warto dopłacić za jakość?

Nie oszczędzamy na zdrowiu. Często nie oszczędzamy na ubraniach, prawie nigdy na jedzeniu – dlaczego mamy oszczędzać na produkcie mającym nam służyć codziennie? Warto postawić na niezawodność, styl, warto postawić na siebie.

Komentarze

Drogi Użytkowniku!

x

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).